9.6.11

Kenduri Oh Kenduri !! Purple uuuuuuuuu :)

Salam !
Hok alohhhhhh wey, lame dah tak ziarah aku nyer Hencek Bolog neh. Winduuuunyerrrr ;p
Bismillahirohmanirohhim...
*amin*
Hehehehehehe

Dengan keadaan jari yang amat elok utk menaip, maka aku nak stat berceloteh neh. Nk btw, aku still lagi tak puas hati sbb aku tak dpat nk mnyemakkan diri yg suci ini kt wedding Pok Yo merangkap sepupu mak aku. Saper suwoh ko tk dtg ?
Meh sini aku jwb : sbb aku dah stat klas.
Tipu !!
Yer, memang tipu ! Stat hanya didlm kalendar shj. Faham ? Meh cini aku explain. Dlm portal uitm btw, stat klas 30.5 tp bese la mgu pertama beb. Serba-serbi kekurangan, ngan bku br nk orderlah, mood tk der lah. Jadi bleh dikatakan mgu pertama tuh NO CLASS !
Lau taw, pas dftar jer aku cau ikt bapak aku balik ganu blik. Hehehehehe.

Mama aku dgn bersungguh2 dok story psl that dat ( wedding ). Kami keluarga belah lelaki telah memilih tema kaler Purple gituuuu. Belah perempuan plak sebelom tu kaler Biru. Meriiiiaaaaahhhhh ooooiiiii ! Mmg la, dah nme pon knduri kawin, mne ader sedih2. Time nkah jer sedey. ;)



Menantu dah sampai powwwnnnn !
* Kompang jarang yer digunakan ketika majlis kawin di Kelantan *

Mama turn nani nt nani nk kompang eh. Br gempak ! Hehehehe



Makan beradab. Macam2 masakan yg ader ats meja tuh. Mama bz giler dok melayan depa2 neh makan.



Walaupon muke pnat, tatap senyum tuh ! Cayalah mama..

Kenduri kawin tak sah lau tak der set karaoke kn. Jadi, depa pon ader jugak. Maybe diowg sewa set audio ngan Pok Ju succes ( Vokalis Kump Success 90an ), tak pon free jer. Dah ader semua tuh, so saper2 yg rase2 suare bleh mengalahkan Jamal Abdillah or Dato Ct, nyanyilah kowang sampai owang kg lempor ngn selipar jamban ! ;p




Tarrrrraaaaa ! My Abah and Pok Ju.
* Ku Basuh Luka dengan Air Mata lagu famous Pok Ju *





Yaaaaa ini dia Artis Jemputan. huhuhuhuhu Abe lan in the house !

: : Mama n Abah citer aku suare abe lan sedaaappp giler. Tak habes2 puji. Kalah Abah aku. Mama kata cam suare jamal seh. * Nyonya sure kembang aku puji tok laki dia * ;p






Qawiiimmmm. Anak papa ! ;)




Family belah pompoan





Hah ! tu dia, belah lelaki. Sek2 purple neh. Baju sumer same spesen. Pandai Santi cari saiz utk depa2 neh. Aku jer tak der kt situ. Waaaaaaaaaaaa ! Ni nk nangis neh.


Mama citer punyer la payah nk tgkap gambar ramai2. Kumpul sanak sedare yg ader. Sowang g utara, sowang g barat. Nk bergambo pon malu ! Ayoooowww, bkn masok mjlah pon. Time nilah nk bt sweet moment. Kawin sekali seumur hidop, bkn setahun skali yer.



Last but not list

Oyyooowwww pnganti laki. smart tak ? Nk ngata diam2 jer ea. Heheheheeh




To Pengantin : Moga panjang jodoh kowag hingga akhir hayat. Cepat2 bt ank yg kiut miut yer ! hehehehe





No comments:

Post a Comment

suara rakyat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...