30.6.11

Demi Kep F Chi, redah hujan !!!

Salam..

Wahhhhhh line tenet dah cam cheetah kejo bini curang ker sampai aku rajin gebeno nak update Bolog neh. Hehehehehe
Taw la aku tak pakai brok kan. Lain la Kuna , dia pakai brok cap celcom. leh la main tenet selaju roller coster kat genting nuh. * Kuna kite perli awak taw !! * Bersediakah nak dengar aku pot pet pot pet neh, bleh dengar ker ? hah, whatever n forever lah. :p Pagi sampai lah ke tengah hari td, hujan punyelah tak stop2 turun. Padahal malam tadi punyela dah plan ngan si Kuna nak kuo g PD. Tapi colek ajo biji mato neh, hujan ronyai2 pulop. Patutlah time subuh tuh tak sedar bende. Sesedap punyer la tidow kan.Hurm, seb bek la si Kuaz neh ade, lau tak terlajak la subuh aku pagi tadi !
Plan nak gerak kol 10pg. sebelom pukul sepuloh tuh, ngan semangat tak sedo diri tuh, po e la mandi ciap cuci caca baju yang dah lame aku simpan. Hehehehehe, malas punye aku, simpan baju 3 hari yg tak basuh ! Kantoi...:p

Tapiiiiiiiiii !!! Terbatot dek kerana hujan neh tak henti2 turun. makin aku suh jangan turun, lagi la dia turun. Agaknyer tak bagi aku kuar kot. Renyai2 tapi lebat. Kitowang nk merempit jer. Leceh nak naik bas neh. Nanti jauh nak berjalan. Tunggu punya tunggu, akhirnyer nekad !! Setelah membuat meeting tergempar ngan bebudak umah, maka diberi green light ntok redah hujan yg agak2 lobat time tuh. Hah, hengat mat rempit jer ke leh redah2 dalam hujan neh. Hallloooowww !! Aku n Kuna ppon boleh der. Huhuhuhuhu
So, lepas usai solat Zohor, kitowang cau. Hehehehe

Hah, time on the way ke PD tuh, aku rase nak jentik jer satu lori neh. Taw la ko tuh bapok lori atas jalan. Agak2 la nak speed time kitowang ader kat sebelah. Cam ni, dah hujan kan, of cos la ade lelopak air kt jalan ta hitam kan, so kitowang yg naik moto dengan berhemah neh ikut la lorong moto. Tetibe dekat ngan Hotel  Selesa Beach Resort neh, kt tengah2 jalan ader lelopak air. So, hantu lori dengan tak berhemahnyer, buat2 rabun babon main redah jer lelopak air kat situ. Haish ! ape lagi, percikan air lopak tuh kene la kitowang berdua. Basah !! Kuwang ajakkkk punye pemandu lori !! 
Heyyyyyy nak jer aku kejo lori tuh, jentik dahi drebar tuh laju2 !!

Akhirnyer, dengan berkat doa diri sendiri, hehehehe sampai jugak la bandar Pd neh. dah shopping barang aper yg patut, next place KFC !!! Suka3 * Tepok amai laju2 * :)
Nak tunaikan hajat si Kuna neh yg ngidam nak makan KFC. So, po e lah. Aku ppon dah lapau time tuh. Breakfast pon ngan air masak n biskot jer.

Makan berdua so kitowang just order Snack Plate 2 set, Chezzy Wedges 1 and Oreo cookie.
P/S : Seyes !! Service KFC kt PD neh lombab ! agak lame aku menuggu ordernyer. Seb bek aku neh penyabar sabariah owangnyer. Ohokohokohok


Nyam3..* Eh, terjatuh plak air liur neh !! *




2nd ayam pulak !! Hehehehe

Mau buncit perot aku nak menghabiskan 2 ketul ayam tuh. Tak der la sampai jilat2 tulang tuh walaupon lapau tak makan pape pagi td. Tak sopan eh ! 



See..kan sopan tuh nak suap ayam ke mulot ! Hehehe, poyos la kow !



Kuna habes minyak dah neh nk control ayu !! :p


Memandangkan satu jer ader KFC dalam PD neh. So, akan terserempaklah ngan bebudak kolej yang lain. Hah ! Tak dernyer aku nak jadi peramah nak tego2 neh. Kalau dia dah tego, layan ajolah. Senyum sudah. Lagi2 bebudak junior, wah kemain lagi kowang dating yer ! Tak heran pon. Hehehehe



Sedot2 Oreo tuh bagi licin !!


Blllllrrrrrppppp !! Opppssss !!! Alhamdulilah, kenyang sudah. Akhirnyer, dapat ku habeskan ayam2 and makanan yang ader kt pinggan aku. Hehehehehe. Hepi jer muka tuh kalau dah kenyang.




Bukan main lebau smile bila perot dah kenyang !!




Ni lah padah lau dah terlebey kenyang !!




Kuna, bulih la mu tidow lena2 na. Dah sampai hajat mu nak makan KFC yer. Next time kita p lagi na, ramai2 baru gempak !!




P/S : Akhirnyer, berjaya potong rambut ! Hehehehe, suka3 ! Bai2 rambut panjang, hoi2 rambut pendek :)



Pot Pet Pot Pet
-TAMAT-

No comments:

Post a Comment

suara rakyat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...