29.6.11

Orang ' Berbuneo', kami ' Bermaggie ' !!

Salam...

Hekceli, aku nak update neh laju2 tengah malam tadi. Tp memandangkan wifi kt kolej neh cam siput terseliuh buku lali, aku post pone tgah hari ni. Before that, aku nak ucapkan salam Israk Mikraj untuk semua umat islam didunia walau dimana dikau berada. Sama2 lah kita menghayati peristiwa Israk Mikraj ini.

Hari ni no class !! So, bulih rileks2 ang ngorok *tido* lame2. Hai, makin bosa la badan aku kalu asyik tido jer. Owrite ! Berbalik pada title aku kali neh, hahahahahaha, malam tadi punye la tahap hyperaktif proaktif, bersama teman rumah Kuti and Kuaz, kami enjoy !!! Waaa, mentang2 la arini cuti, kowang berhappy yer. Hehehehehehe.  Tak pedulikan mereka2 yang dah tidow awl, kitowang bertiga jer yg dok hahaha sana hihihihi sini hohohoho sana. Dah gelak tahap ulat but but tuh, rasa lapau la pulak perot ramping neh. Hehehehe

"Kuna, ko pegi masak air. Kita makan maggie jom !! :) "
" Saper yang dekat ngan pintu, orang tu la g masak air"
* aku la tu *

Argh !! Aku mengalah akhinyer. Dengan terkedek2 cam itik balik pasar, po e la masak air. Hahahaha, 3 si gadis lapau dah memulakan sesi melantak tengah2 malam buto !!



Jam : 12:20 a.m


 Maggie siap diperam selame 10 minit jer....




Abe !! Maggie kaghi so ! Bubuh telor letok ateh !! :)



 Oh tidak !! Maggie siap untuk dissssllllllrrrrrppppppp !!
* telor tak dak, so simple mimple jo lah *




Hah, hok ni Maggie si Kuna.
: : Maggie Asam Laksa




Maggie neh paling menyengat baunyo eh. Kuaz punye.
: : Maggie Goreng Sedap



Yang tak leh belah tuh, maggie aku ngan Kuna neh siap dulu. Tapi, si Kuaz neh habes dulu makan. Padahal masa kitowang dah makan neh, dia dok lagi bubuh segala bagai kt maggie dia sbab maggie goreng neh leceh sikit kalau nk buat. Cepat betol minah neh melantak !! Agaknyer da lapau gebeno kut.

Hehehehehe
Malam neh makan ape pulop kalu lapau neh.




P/S : Hujan lebat membantotkan niat aku nak kuar PD ngn Kuna la pulop !!




Pot Pet Pot Pet
-TAMAT-

No comments:

Post a Comment

suara rakyat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...