19.6.11

Sebot betol2 okey....Mazdaaa.. ;)

Salaaaammmmmm...
Hahahahahaha
* Gelak sonok dulu *

Saket2 pon aku still nak update My Bolog inih. Sakit dilutot, bukan dijari yer. Syukur alhamdulillah semalam dengan happynyer tahap tak terkata, team kitowang MAZDAAAA, okey tuan2 dan puan2, sebot betol2 yer, MAZDAAA. Hehehehe. Dengan azam yg bersungguh tanpa mengenal erti putus urat asa !
Hahahaahhaaa
WE ARE CHAMPIONNNNNN !!!!
Horeyyyy ( Lompat sampai terhantuk lutot kt dinding )

Chop3 ! Kowang menang ape neh ? Marathon ker ?
Hahahahahaha
Kitowang menang motor ! : )
Wokeh3, aku citer. Kitowang champion on netball game. Tetibe pulop kolej panoramik aku neh anjurkan Mini Karnival. Memule, aku tak mau join bab nak ikot si pipah dating ngan chowoknyer. Namun ats rase nak mencuba and nk try ( cuba ngan try tuh bkan same ker ? ), aku pon join la. Ni kire first time la aku menyemakkan diri dalam event kolej neh. Ohokohok !

Di pagi yg indah, tak der ribot..tak der taupan lipan, game berjalan lancar. Jeng2, sbgai pembukaan kitowang first dulu lawan ngan team junior yg ntah ape name ntah. * Lupe daaaa *









For da first game, kawe dok main agy boh. Si piqa play dulu. Aku main as a GA. Hebat ker ? Tak la sehebat atlet peringkat kg pon. Ngehngehngehngeh. Asal dapat bola, dapat pegang bola, jadi la. Walaupon tak main agy, makkkk oooiiiiii aku nyer gugup gagap tuh mengalahkan owang nak terjun bangunan !
Seyes ! Nasib baik jantung tak kuar ooooo. Ohohohohohoho


Wahhhhhh ! Muke happy neh, sbb first game dah mene neh. :)




Owyeah ! Kowang nmpak tak ???



Dengan raso bonggonyer berjersi no 16 kaler yellow2 gituuuuuu. Manyak om taw no neh. Aku suke no neh pon sbab berkaitan wujudnyer aku didunio neh. Senang bahasa aku nyer tarikh lahir la. Dan yg paling penting, no Piya tuh ! Hahahahaha, Gomo klatey Gomo !!
Tukar lah, aku buat ayt cam ne pulak :
GOMO MAZDA GOMO !!!!



Ada muka champion tak ?




Tata comel lah ! Eh, Mariam pe ko bt tuh ?



Peminat2 hazama neh...

Dah smpai tgh hari, game still lg berlangsung. Game vs Ladies Team, tup2 tgah main neh, nk ammik bola tetiba pulop rase kene tolak ngan jentolak padi, apa lagi jatuh la aku ke bawah ! Mane ader jatuh ke ats kan. Makkkkkkk oooooooiiiii. Mula2 jatuh tuh, ngan muka cover saket, Oh it's ok ref. I'm ok !!
Hahahahaha, muka dah tahap cipan tahan saket neh.
Bbbbrrrrrrreeeeeepppppp !
Hah, bunyi tuh la aku nak dgar. Rest ! Oh tidak ! Aku dh tak tahan. Selak ajo seluar, mak tuannnnn !
Darah oiiiiiii ! Aku kuat, tak main la nangis2 neh. *Batuk den donga eh *
Rase nk gigit jer hidong sendiri. Seb bek ade kengkawan yg bertukar menjadi nurse part time merawat aku.
Thx guy yg sudi tarok ubt. Lebiu lah !!!


Kesakitan yg teramat tk membengkokkan aku nak main ! aim kitowang nak menang ! Malu lah bebudak senior main tp kalah. Hhehee, tp bese la adat permainan. Ada kalah ada menang. Aleh2 dapat g final, lawan balik ngan Ladies Team. Sengit tak sengit la. Sampai main pon tension2 neh. Ye lah, sapa tak nak menang wey. Akhirnyer seri. Dah seri tuh, ada tambahan masa tp sapa gol dulu team tuh la dikira pemenang !
Dup..Dap...Dup...Dap
Yaaaaaaaaahhhhhhhhooooooooooo !
Piqa hero kitowang !
ape lagi, masing2 dah tak hengat dunio, lompat sana sini dah.
alhamdulillah syukur.


3rd place


2nd place


Jogho !!!!!!!



Championnnnn ooooooo !




p/s: agak berbaloi la luka kt pale lutot aku neh. nsib baik menang ! lau tak, aku cari bdak yg rempoh aku tuh suh urut kaki aku 3H 3M !!! :)

No comments:

Post a Comment

suara rakyat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...