25.6.11

' Pecah ' sudaaaahhh suara cute Bieber !!!

Yiiiiiiihhhaaaaaaaa !!
Salam awk2 sume :)

Saper kat sini yang minat kat Justin Bieber, sila munncungkan bibir anda !! ? Atau aku lebey prefer panggil mamat neh Bibir sahaja or nak pendek lagi JB. Bukan Johor Bharu yer !
Hehehehehe
Aku cikit2 jer minat kat biber neh. Lagu2 mamat neh pon slalu la jgak dengo lau da bohsan tahap cicak kan. Paling aku suke That Should Be Me Ft Rascal Flatts. Besttttt wooooooo.

Kowang tahukan si biber neh stat nyanyi umor 16. So, kebanyakan budak 16 neh lom 'pecah' lagi suare depa neh. Lagu biber yg Baby tuh, baby..baby..baby..uuuuuu like baby..., hah lagu tu kan, kan suare biber neh ala2 budak cute gituuuuu. Remaja yg nak baru matured la katakan.

Owkeh !
Skunk kowang bulih dengo suare Biber kowang neh dah matured woooooo. Tak der kiut miut neh. skunk neh dah ader suare JANTAN !! 
Ce dengo lagu baru Ft dengan abe Chris Brown neh.




Punyer la gempooookkkk video depa neh. Panjang pon sbab jalan citernyer. Tp bagi aku angkat ibu jari lah. Dalam video klip neh, couple ngan Biber neh cam girl dalam video U Smile. Tak silap aku la. Kiss mengkiss neh beso lah omputeh neh.
Lau tak cayer, demo2 dengo balik suare biber yg dulu and skunk. Compared la sendiri and ngomen la sendiri.




P/S : Tahniah ntok SEPAH champion MRL !! Aper ppon, Jozan terbaek dr ladang ooooooo !! :p





Pot Pet Pot Pet
-TAMAT-


No comments:

Post a Comment

suara rakyat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...