12.7.11

Jom kite enjoooyyyyy * Bling3 !! *


Assalamualaikum.. :]

Hai tawan2 yang bukan sawan mawan !! Hahahaha. Wah, like bebanyak neh. Sbab berkurun abad aku tak hupdate2 Mr Bolog neh. Berkurun ker ?? Lebey kurang la wey. Sabtu yang kehujanan lobat selobat2 alam yg lalu, aku dan bebudak umah jadi kaki enjoy dalam sehari tuh. Jejalan cari barang nak pegi trip Langkawi untuk Khamis nih. Wahhhaaaaaalaaahhhh, mentang2 PT dah dapat enjoy yer. Nehi3 !!! Tak der la enjoy tahap tak hengat dunio, just shopping untuk barang2 yang nak dibawak nanti.

Aku kenalah shopping sebab baju2 jalan aku sumernyer kat rumah ganu tuh. So, yang ade banyak baju kurung yang sopan mantun tuh. Takkan nak jejalan ngan baju kurung !!! Makkkkk ooooiiiii sopan betol ko !
Boleh tuh boleh tapi rasa panas la nanti. Orang mudala katakan. mak2 kita bolehlah.

First dugaan yang kitowang tempoh diawal2 nak pegi Seremban neh, Hujan ! Redah hujan time nak naik bas. Sebelom neh pon, time aku kuo, sure hujan. Ada hikmah tak bagi aku kuo neh. Hehehehehe. Hekceli program aku memang nak keluar beli baju dan sebagainyer, kak wana dating ngan ehem2nyer, kudin, kuya and kuna join aku nak beli barang skali.




: : Karok dulu sehhhhhhhhh !!!


Sementara menunggu si Chowok kak wana coming, kitowang dengan blurrrrrrnyer tak tahu nak buat ape, teros decide nak p melalak. Tak lame pon, sowang dihukum nyanyi 2 buah lagu. Merdu tak merdu, sedap tak sedap tolak tepi !!! Yang penting kite ape ??? Kiteeee ennnjjjooooyyyy laaaa :)



: : Kami2 jer berani nak pose2 kt tengah2 jejantas neh.. Hahahaha


Baru jer jejalan pusing Terminal One tuh, tup tup tengok jam. Makkkk ooooiiiii !! Patutla perot aku dah memanggil nasi. Rupenyer dah time lunch lol ! Perot ni pon dah kedengaran krooookkkrrroookkkk !! Burok nak bunyinyer weh. Decide punye decide, si kuya neh nak mamam McD. Kitowang pon ikot je la.




: : I'm lovin' it !!




: : Kuya & Kudin




: :Tahan nafas nak menyedot air yang kurang enak !!!




: : Juling2 mulot mahchoooongggg !! :p





: : Muka terpaksa kena habeskan air tak sedap !! * mmg tak habes pon *





: : Kuna !! Kuti dah kenyang lorh !!!


Penat tuh memang penat tapi yang penting kita ape tawan2 ??? Kita ennnjoooyyyy la. Agagagagagaga
Setelah dihitung ditimbang dikira, punya la tahap gaban aku shopping seh ! Hahahaha, OKB la katakan. 
* Orang kaya baru *

Puas la hati kak wana kan dapat dating ngan abe sayang dia tuh. Untungla orang ada BF neh. Kita yang single mingle neh, teroskan ajolah mencari yang sudi. Huhuhuhuhuhu , ayat nak pancing pakwe ! :p





P/S : Ingat sambil jejalan tuh cuti mata nak cari anak ikan mak, tapi tak der yang taf2 lol ! 
* gatay ko !! *





Pot Pet Pot Pet
-Tamat -





No comments:

Post a Comment

suara rakyat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...