29.7.11

Dari selatan ke utagha na : Langkawi Part 3


 Hai Hai belom lagi nak bai bai yer..
hehehehehe

Baiklah disaat ader masa nak update neh. Baiklah aku update lelaju copet2. Nanti kempunan aku kang. Ngehngehngehngeh
For Part 3, aku nak pot pet pot pet for the last day kitowang kat sane. Dengan pagi ahad yang malas tahap cipan nak pack barang nak balik PD, tetibe rase berat hati jer nak meninggalkan bumi yang aman neh. Sedey taw. Eh ! Shilap..shilap... negeri yang aman la.Hajat aku nak naik Cable Car tak tercapai dek akal lutot !!
* Lap air mata tipu2 * hehehehehehe

Sementara menunggu si keluarga Syahmi kat Jeti, kitowang dibenarkan jejalan sedot2 angin kat Dataran Helang. Haaaaaaaaaa tempat pebret aku nak berposing maut ! Walaupon panas terik, ku redah ajer. Rugi lah kalau lalu jeti tak singgah kat situ. Mane nak dapet wey helang sebesar Godzila kat Malaysia neh. Only at Kedah owkey !!! Tak dapet wey.



 Kalau lah helang tuh bulih berkecek-kecek kan, sure dia cakap begini :

" Hai bebudak bawah neh terover la pulak nak posing2. Aku jentik lelaju kang ader yang tersadai kat dalam laut tuh. Hamik ko jah !!! "


Hahahahahaha. Mau koma sebulan 2 hari kat atas tilam.


 Mane Hang Tuiii neh. Kata nak dating dibawah matahari terik !!!




Apo nak dikato eh !!!





Arrrrggggghhhhhh !! Mati ko ! Hehehehehe


After that, dah puas jejalan cuti mata, say Good Bai Bai to Langkawi !! Bai Bai Langkawi ! kita akan rindu awak selalu taw. Banyak kenangan antara kita. Nanti kalau ader jodoh, kita datang jumpa awak lagi taw. Hehehehehehehe
* Ayat nak touching sengal ! *

Seperti yang diwar2kan, kitowang tak teros back to PD, but singgah di Pulau Pinang ! Waaaahhhhh, memang jejalan betol aku ! Mane taknyer, seluruh negeri utagha aku dapat pergi. Yahhhhooooooo dot com ! :)
Excited mited aku neh. Pinangggggg !! Ceekkkkkk mai wehhhh. 
Pasal P.Pinang neh, aku kureng cikit. So, tak taw la sangat kan.




Hah ! Sesaper yang kaki jeruk tuh, pakat mai la singgah Nasir Jeruk. Murah memang murah. Ok la !


Sesedang aku tengah galak bersembang kat depan kedai Nasir neh, tetibe ader la sebuah kereta besaq mai parking. Tup tup !! la, Azwan Ali tetiba muncul. Apa lagi oiiiiii, hah kecoh la kat situ. daj macam jiran jumpa jiran yang dah lama tak jumpa. Tak pasal2 si Kuya kena cop Joyah ! Hah, hamik kow !! Memang sporting la si Azwan Ali neh. Time tuh Ifa Radziah pon ader.



 Hidup Azwan Ali !! :p



Yuuuhuuuuuuu, giler glamour la depa neh !! hehehehehe



Tak sangka saya kat sana jumpa si dia.... Siapa ????
Ni apesal tetibe gedik2 mak nyah neh ?!!

1....

2....

3....

Mula !!!


Ku menunggu....



Saya tunggu kat sini taw !!






Haish !!! Kantoiiiiiiii !!!


- Tamat - :p

Hahahahahaha, giler gempak. Tutup kes ! Owkeh, thx kat dia sebab bagi information pasal Bukit Bendera. Kalau tak, kemponan aku lagi sekali nak naik transport yang canggih manggeh neh. Next destination, Bukit Bendera. Naik kereta api atas bukittt ! Bayaran kalau guna Student Card, Rm4 only yer. Sonok weyyy.
Sesaper gayat, rugilah kamoh ! Aku pon gayat jugak, tapi rugi lah kalau tak naik.






Dari atas bukit tuh, kowang bulihlah tengok view Pulau Pinang. Santekkkkkk woooiiii. Rase ketaq lutot jugak bile dudok ditepian bukit tuh. hehehehehe. Ketenangan tuh akan muncul bila kowang tengok pemandangan yang santek mantek neh.



Keluarga KU...
( Hurm, tapi tak termasuk yg dibelakang ) :)



Muka puyus daaaaa...



Last picture sebolom turun !!! Pai pai Bukit Bendera !!!


Muka memang dah penat tahap cipan dah. Tapi selangi kegembiraan ! hahahaha, ayat main peranan tuh. Ye la bila lagikan nak keluar sama2 ngan kengkawan. Lagi2 tempat yang jauh mauh neh. malam tuh, kitowang candle light dinner, ayat main peranan lagi sekali ! Dinner kat Padang Kota. makkkkkk ngaaaiiii, Abah Dia !!
Puuuuuiiiiiii, mahal nak sembelit ko taw tak ! Seyes tempat tuh la pas neh aku pangkah awal2 takkan pergi lagi dah. Cukup la sekali tuh ajer !! Seyes wey. Mahal giler la. Malas nak citer bebanyak, hangpa2 pergi sendiri la. kalau berduit hak jenis tak kesah, bulihlah pergi. Aku memang TAAAKKK la kan !! :)


Akhirnyer, dalam 4 pagi,dengan selamat, sampai jugak kitowang kat UV terchenta neh. Makkkk oooooiiii, penat tak terkata rase seluruh badan neh. Huuuiiiiissshhhh !!! memang penat giler la beb. Tapi sonok jugek dapat. So, pas neh, kalu pergi Langkawi, jangan lupa pergi naik Cable Car !!! Jangan kemponan cam aku. Sampai sekarang still lagi tak pueh hati ! :p





P/S : Tq bebanyak kat Syahmi and Tok Awang yang begitu 'Berhemah' bawak BKN tuh. Kalau bukan kerana kowang, bas tuh takkan gerak. hehehehehe. Untuk keluarga KU, kowang sampai bile wey nak gosip2 aku ngan Tok Awang. Uuuuuuiiiiiiii...tulun la hentikan !! Hahahahahaha :)





Pot Pet Pot Pet
- Tamat -

No comments:

Post a Comment

suara rakyat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...