3.8.11

Tension kotttttt !

Salam Ramadhan !!

Camner dengan puasa kowang ? So far so good ka ? Takkan dah nak ponteng kut. Baru 2 hari berpuasa kut. Aku ? Jangan tanya la. 1st  day pon Allah dah bagi ujian taw. Kesihatan yang ting tong ting teng !!
 Guano boh ?
Hehehehehe
Sakit kepala neh, makkkk oooiiiiiiii... memang sakit giler la ! Rasa nak hentak jer kat kepala lutot bebanyak. Sampaikan aku nak study pon tak jadi la. Berdenyut-denyut. Bayangkan esok tuh ada 2 paper. Membaca and mengira. Tibai manbai ajolah.

Memang diakui aku tension tahap gaban untuk minggu neh. Aku tak taw nape. Kadang tuh, memalam kan, aku nangis sowang2. Ye la kan, takkan nangis ngan jiran sebelah pulak. Aku bukan tension putus cinta ker
 ( pakwa pon tak dak ! ), kaki terseliuh ker or tak cukup makan ! Tension study jer. Standard la tuh as a student. Tak per2, next year, insyAllah degree pulak. Lagi la oiiiiii.. hehehehehe



p/s: Test OB pulak batal ! Madam masuk hospital. Assingment tak siap lagi wey !!! :)

No comments:

Post a Comment

suara rakyat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...