6.8.11

Kata-kata mu semua dusta belaka !!!

Assalamualaikum..
* update lagi !!! *
Tetiba pulak rasa nak bergosip-gosip. Cop !!! Bukan nak mengumpat atau ayat jahat ,nak mengata ok !
Bulan baik neh, janganlah topup dosa weh. Nehi2 kan lah yer. Topup bebanyak korang punya pahala. Hah, sepatutnya, bila status dah berubah dari single to enganged sebelum ramadhan neh sure happy kan sebab dapat berpuasa dengan status baru. Dan paling comey dapat berbuka dengan tunang bukan dengan pakwe dah. Hehehehehehe

Tapi sayang seribu kali sayang. Jodoh tak berpanjangan. Kita hanya mampu merancang, tuhan menentukannya. Ayat owang tua2 slalu habaq " Nak buat lagu mana, tak dak jodoh dah ". Mungkin masih lagi hangat atau hangat2 taik cicak story putus tunang antara Apek @ Khairul Fahmi Che Mat dan bekas tunang, jejariruncing @ Aimie Harmelia. Aku terkejut sikit la dengan keputusan Apek neh. Nak kata sebelum neh ada dengar diorang gaduh2, tak der pulak. Bahagia jer entry kat Aimie tuh. Tak taw la kalau dia simpan dalam hati. Tak mau heboh2 kan.Statement Kak Aimie mengatakan Apek curang. Melibatkan orang ketiga. Tapi dinafikan Apek. Hoyoooo !!
Panas3 !!




Sadis sungguh orang putus tunang neh bila melibatkan orang ketiga. Kalau aku, aku sekeh laju2 jer orang tu. Tak tahu ker dia tu tuanag orang, sebok jer nak masuk line jugak. Tapi apa yang memeranjatkan paru-paru aku adalah :



credit OH BULAN !

Kalau ditengok dari segi ketinggian dan bentuk badan mamat neh. gaya macam pemain Kelantan. Hahahahaha. Dan girl yang dipegang tuh, seakan- akan girl yang dikatakan cinta baru Apek.
Ooooppppppssss !!!

Saya disini tak mahu pot pet pot pet bebanyak. Nanti salah pot pet pot pet. tak pasal2 aku pulak yang kena sembur nanti. Tak aman hidup ! Agagagagagaga






P/s : Mari kita reramai nyanyi lagu KANTOI by Zee Avi kuat-kuat !! :)



Pot Pet Pot Pet
- Tamat -

No comments:

Post a Comment

suara rakyat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...