14.9.11

Open House

Assalamualaikum !

Wah, sudah lame aku tak ziarah Mr Bolog aku neh . Rindu yang menggunung giler kut nak hupdate ! Punye la nak menjadi blogger yang tegar . Tapi tidak menjadi seh . Nak kata busy tuh , tak der la busy cam PM kan . Hekceli banyak benda aku nak share , tapi kekangan masa aku membataskan segalanya . Huhuhuhu . Aku nengok blog orang punye la hepi muppy dok cerita pasal hari raya . Aku ? Nananananana , raya punya story tarak menarik owwwww ! Aku punya raya , hari raya pertama jer . Punya la tahun neh 4 pasang baju raya, tapi aku pakai sepasang je . 1st raya !! 

Dibulan syawal tahun ni , banyak betul dugaan aku . Tapi , aku sikit pun tak mengeluh sbb aku tahu setiap manusia pasti akan diuji . So , tabah and cekal aku hadapi ! Fighting !!!

Masih mood raya ker ? Sabtu ary tuh , Atam fifah buat open house . Tahun lepas aku ngan imah pergi kat Nilai . Tapi this year, Atam dah pindah ke Seremban kat Taman Margosa . Kali ni lagi meriah sbb kitorang satu rumah pergi !!!! Happy ooowwwww . After klas Onto hari jumaat , kami2 terus cau gerak ke Seremban . Separuh naik bas , and separuh naik kereta . Mane muat semua nak sumbat satu kereta . Tapi , sorang je yang tak follow hari jumaat tuh . Si Shark ( bukan jerung ) sbb hari sabtu baru dia datang . Menu tahu neh , nasi minyak ada , laksa ada , roti boom pon ada . Gemok sehhhh !!



Let me introduce one by one yer :
Dari kiri : Imah , Yana ( Kuna ) , Tini ( Me ) , Kak Wana and Fifah
Bawah : Pim , Wani , Dayah

Nampak kan Si Shark tak der ? Nanti aku tunjuk pic dia . Hekceli kitorang ade plan jahat and nakal cikit hari open house tuh . Besday Imah jatuh hari sabtu . So, kami2 neh tak wish langsung and buat2 tak taw jer kat besday dia . Punya la dia bagi hint kt kirorang . Tapi kitorang still lagi buat sengal ubi . Tengok muka dia time tuh . Perrrggghhhhh !! Sadis woo sbb antara kitorang sorang pun tak wish . Mak aaaiiiii , jadi pulak kitorang berlakon . Ngehngehngehngehngeh . Bukan apa , kitorang ada suprise untuk dia tengah malam tuh .



Ayu pulak aku nengok . . . Wuawuawuawua

Gamat dengan kehadiran anak2 buah Fifah tercinta !! Lagi2 Si Abit yang tomey neh . Haaaaiiii , ciap main teka-teki lagi . Tomey2 . Aku teka korang :

Banyak2 limau , limau ape yang cium matahari ? ;)

Dapat jawab , tepuk tangan sendiri la yer . Huhuhuhuhuhu . 






Ragam2 Abit bila nak amik gambau ngn dia neh . Payah oooiiiiiii .



Terbaiiiiiikkkkkk oooooooowwwwwww !!! :)



Tu diaaaaaa Shark . Baru muncul . 

Hehehehehe , 'kenyang' aku dok umah Atam neh . Kenyang bukan sebarang kenyang . Kenyang cuci mata beb !! Hehehehe , dah gatal tuh , gatal je la wey . Ramai mamat2 hensem tapi tak sorang pun aku tak berkenan . Semua berkenan la . Hiakhiakhiakhiak .

Nak taw suprise ape yang kitorang buat kat Imah ? Suruh dia p mandi kat bilik Atam , and then kitorang sediakan cup cake , lilin wangi sebatang . Pastu nyorok disebalik dinding bilik air . Pas Imah kuar dalam bilik air , terus sembur dengan bedak !! Hahahaha, ikutkan aku baling telur aje . Tapi tuh style kijam . Nanti busuk . Seminggu baru hilang . Hehehehehe . Teresak2 Imah bila kitorang buat suprise . Punya la dia hengat kitorang neh tak ingat langsung besday dia . Haishhh !!! 

Happy Birthday To
Imah and Kak Wana  :))




p/s : No mood raya , mood skunk : Final Exam sehhhhhh . Takut2 .


No comments:

Post a Comment

suara rakyat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...