15.9.11

K.A.L.A.H !!!


Salam..

Mood : Frust tertonggeng terbalik !!

Dah lama tak pot pet pot pet pasal bola neh, rasa suam2 sejuk pulak kan . Hehehehehe . Aku rasa kalau aku dok terpacak depan tv malam tadi kan , perggghhhh konfom tv tuh aku bako ! ( Kito bako je ) . Why ? Kalau sape tengok bola malam tadi , aku yakin 150% korang buuuuuuuu kat team Kelantan kan ? Punyalah confident anak2 buah Datuk M.Karathu nak kalahkan Felda United . Hurm, aleh2 kena tibai 2-0 . Kecewanya hatiku ini oooiiiiii . Minit ke 27 , Felda United dah sumbat sebutir . Ingatkan masa kedua tuh dapat la balas balik . Herm , hampeh . Tapi tak per masing2 hebat malam tadi . 

Lagi2 si Goalkeeper Felda United tuh . Cekap ! Hantu betollll !! Hehehehehe :p . Aku rasa kalau main kat Kota Bharu kalah cam malam tadi , mau kena pekong ngan penyokong2 . Tahu2 je lah penyokong Kelantan neh macam mana kan . Nak menerima hakikat team diowang kalah tuh , makkk oiiiii , berminggu2 baru pulih jiwa dan raga !! :) . Aku setakat baling selipar jamban jer kot kat padang tuh . Tak main dah baling2 botol neh . Simpan buat bekal pegi kelas . Ngehngehngehngehngeh

Ramai pengomen2 di Facebook yang mengatakan perlawanan malam tadi dah ok . Maybe bukan rezeki untuk Kelantan menang kut . Kita tak semestinya selalu berada di atas kan. Ibaratkanlah seperti perumpamaan hidup ibarat roda berputar . Ala2 roda impian tuuuu :) . Ada yang mengatakan padang di stadium malam tadi licin lah . Main dop bape nak strategik lah . Pemain baru tak banyak membantu . Macam2 lah . Peluang memang banyak , tapi nak buat cam ner kan . Bola tuh degil tak nak masuk . Dapat pulak Goalkeeper tetibe cekap . Huhuhuhuhu . Aiiiiiseeehhhhh , target 3 mata melayang dah .




P/S : whatever lah orang nak kata kenapa Kelantan kalah . I don't care ok !!! 
                                                 Gomo Kelate Gomo !!







Pot Pet Pot Pet
- TAMAT -

No comments:

Post a Comment

suara rakyat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...