19.9.11

Enjoy lagi ka ?


Halow2 . . .

Sekarang dak masuk minggu final . Gud luck sape yang start exam hari ni . Tak silap aku paper hari ni , english . So kepada adik2 junior aku yang tengah dok exam tuh , ha do the best la yer . Dok dalam dewan tuh jangan stress sangat . Selawat bebanyak kalu lupa formula ke hape ! Hehehehe

Memandangkan nak dekat2 exam neh , kadang aku nengok buku or nota tuh dengan penuh tak de perasaan nak study ker ? Sekadar mampu melihat kulit buku sahaja . Giler pemalas doh aku ne ! Memang diakui lah kan . Haish !!! Pih pih pih . Nyah ko penyakit malas ! Huhuhuhu

Dah taw nak exam neh , kitorang sempat lagi dok hang out sana sini . Mentang2 lah jumaat hari tuh cuti umum , orang nak p jalan . Aku pun nak join skaki la jugek . Dua negeri kitorang pergi . Mula pagi lepak2 kat Seremban . After that , Melaka ! Huissshhhh !! Dalam tak der duit neh , dan2 aku nak berjalan . Hehehehehe

Hekceli , planning sekadar lepaking di Seremban sahaja . Tetiba , si Fifah timbul idea nak ajak jejalan kat Melaka . Kitorang ape lagi . On aje lah kan . Ni lah masanye nak berjalan . hehehehe
* taw di mak aku neh , mahu 3h 3m sakit telinge kena bebel ! *
Pergi dua buak kete . Fifah, Imah and Kak Wana naik ngan BF Fifah . Kitorang plak naik kete Pim . Si Yana and Shark tak ikut sbb ade komitmen masing2 .
 Lagipun an , Seremban pun bukannyer ade ape pon an . Hehehehe . Aku lebih prefer jejalan kat bandar Melaka tuh .



Time neh kat Carefour Dataran Pahlawan . Mimik muka yang agak sengal kan ? Hikhikhikhik



Hahahaha , sementara tgu Wani and Pim shopping . Aku and Kuya candid2 la . Tuh jer bulih aku buat . Penat nau nak berjalan  neh . Hihihihihi . Aku pulak pi tibai pakai wedges . Hurmmm , padah la wey .

Hekceli sementara nak tunggu wayang pukul 11.20p.m , kitorang amikla kesempatan jejalan kat Melaka neh . Haaayyyaaakkk , penat lol ! After dah bohsan round2 kat DP tuh , aku ajak depa2 neh cuci mata kat 
Kota A Famosa plak . Rindu giler aku nak p situ . Pergi je jejalan kat Melaka tapi tak berkesempatan nak singgah kat tempat bersejarah tuh . Gilak sakan jakon kot . Kihkihkihkih



Kaki dah loteh cam jalan 18 Batu ! Budak2 neh ajak pulak p Jonker Walk . Haish !! Ikutkan aku nak jer naik Abang Beca tuh . RM 10 jer satu kepala . Tapi , rela tuh berjalan . Apeee ponnn tak bleeeyyy !!
Mak ngaaaiii !! Aku cakap ngan korang kan , penuh gilak time tuh . Jem seh !! Nyeli punya nyelit la kitorang jejalan kat situ . Tapi best la . Meriah giler . Ouh ya , geng kete lagi satu tuh depa naik River Cruise . Hehehehe , kitorang separate .








Sementara nak menunggu open door tuh , aku ngan muka selamba badak , bersimpuh dok kat ats karpet empok kat MP . Depa2 neh , aku tak dudok selagi tuh diowang berdiri . Hehehehehe . Malam tuh , kitorang layan citer Raya Tak Jadi . Bestttt woooooo !!! Bagi aku lah . Terkekek2 aku tengok gandingan Si Apek and Johan . Hurm aku bagi 4 stars la . Dah puas menonton , lepaking kat Dataran Pahlawan . Time tuh pukul 2 pagi lebey ???!!! . Huhuhuhuhuhu . Menikmati bintang kat langit tuh sambil dingorat mamat2 tak malu . Tapi , sori yer , tak dilayan yer .
Then , kitorang jejalan kat Pantai klebang and Pantai Puteri . Lastly , tidoq kat Pantai Klebang tuh dalam kete . Bak kata BF aku , dah macam anak terbiar . Hampeh betul !! . Tapi Alhamdulillah , sepanjang kitorang overnight tuh , tak der ape2 yang terjadi . Mujur . Hehehehe .









P/s : Pas neh kalu nak overnight lagi , memang aku booking Hotel . Ooooiiii tak daya la nak tidoq dalam kete lagi . Sakit tengkuk !! Huhuhuhuhu :)










Pot Pet Pot Pet 
-Tamat-


No comments:

Post a Comment

suara rakyat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...