26.4.11

Sape lagi KUAT n HEBAT ???


Haip !!
Salam ukhuwah buat semua orang :)

Kan besh lau umah( hostel ) aku ni ader astro. TV dah ader dh ( p tak hdop pon ). Boleh aku tgok bola !! What ?? Hahahahaha, kan aku gila segila gila bola lah. Wey, saper yang tak nak tengok pertembongan antara dua darjat neh. Eh, cilap ! dua pasukan ni. Hebat same hebat, mantop sama mantop, ligat sama ligat !

LIGA SUPER

Agak2 saper HOT !!!


Ooooooo leh jd dasyat dow !
Kelantan pulak tuan rumah first game neh. Hah, lagi la gempak siot !! Sah2 la pakat2 owang kg aku tuh g penohkan stadium nt. Lagi2 mok cik sedare aku sowang tuh. Memang tak penah miss la bab2 g bobok kt stadium neh. Sampai ader game awal bulan ari tuh lawan team Pahang kt Stadium Darul Makmur pon pegi ! Adek aku pon join wey. Tak aci ko apik. Pegi tak ajak akak !! Huhuhuhuhu

Kedudukan liga skunk pon memang Selangor ditangga teratas, diikuti Terengganu. Kelantan ?? TRW neh tompet ketiga. Tu la dulu agah ( berlagak ) beno. Kan da jatuh. huhuhuhuhu. Tak per2 !!  Ko kalah ke, ko menang ker, sokongan ku zaman berzaman beb !! Tu diaaaaaaaa, semangat hantu dia mai dah :p
* Lau semangat study aku cam ni kan bagoz !! *


Haaaahhhhhh, kan semangat neh !!
* Time Piala FA*


To apek,>> kawe nok pese neh, main molek deh. Jange dok leko. Jago pintu gol kito tu molek2 deh. Mu la harape jiwo bangso !! :)
* kalu lah apek dengo neh, agy smngat die nk men neh !! *

pic from Google


To Mat Yo a.k.a Sharul Idlan Talaha >>> Mu pom main molek etek !! Sumbak gol banyok2. V la limo butir pon tak po. Biso2 cikit glecek demo.

Kuyu jah mato demo !!
* Kt KB Mall *



Jeng3 !!! ;)

To Piya pulok >>> Kapten ! Do da besh na. Cam Mat Yo, sumbak gol banyok !! Love u !! *.^
* Love as a Fan ya !! *


Bukan mereka2 sahaja yg aku support. Semua pemain2 yg akan trun pdang time game tuh, aku doakan mereka akan dpat perform ngan baik. Jgn bngga na ngan kejayaan sblom neh, yg mana Kelantan menewaskan selangor dalam game Piala Sultan Ahmad Shah awl thun dgan 2-0. Lagi satu, tak mboh gadoh2 time main. Kalu men ngan emo, memang out la nt. Tak mau jd cam game mlm sabtu lalu, game antara
Kedah Vs Harimau Muda A. Tu memang sial la bg aku ! Main nk ganas2. Tak profesional langsong !!

Apapun, harap set2 kito mene lah. Kawe target 1-0 jah. Sbutir pon jd lah. Fighting3 !!


GOMO KLATEY GOMO !!!


-END-


No comments:

Post a Comment

suara rakyat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...