14.4.11

Aku nak jadi Prinnncessss ! Ok tak ?

Salam dan Salam. :)

Ampun Tuan Puteri !
Wah !!! Giler kentang kan kalau tetibe ade someone yang ketok pintu umah aku, tetibe ngaku kata aku neh salah sowang keturunan diraja. Salah sowang anak raja yang terpisah and bakal mewarisi takhta. FULAMAKKK!!!!
* dalam mimpi tido petang ko boleh ! *





Memang tak la kan. Tapi skunk neh owang dah tak heran, hak dok pangkal nama depan skunk owang bubuh nama Puteri. Buat2 ngaku ajo lah ngko tuh keturunan anak raja ! Lau kepingin nak anak jadi puteri, buboh la depan nama tuh Puteri ker Putri. Esok anak dah beso, panggil la
 " Puteri3 ! ". Ahahahahahaha.
* Bukan nak kutuk yer * ;)

Selain kaki bola, aku juga kaki drama neh. Drama apa ? Hah ! Drama dari negara korea nuh. Hentak kaki la kalu dalam kelas kowang tuh, sowang budak pompoan kata sowang pon tak minat cite korea. Tipu ayam la tuh. Sedangkan pak cik kat cafe kolej aku pon minat cite korea neh. Hahahahahaha :p


Faktor pertama kenapa budak2 kite neh suka nengok drama diowang neh :

1) For sure la sebab Hero2 yang berlakon tuh HENSEM tahap gaban !
2) Bukan setakat hensem, kiut miut wey cam baby !! Oloh3
3) Romantik dowang menjadi kuuuutttt !!!
4) Bila hero tuh senyum, akan membuatkan gadis2 diluar sana jadi tak tentu hala. Kikikiki
5) Tempat diowang berlakon cantek sangat3 !
6) Belajar bahasa Korea secara spontan.

Tulah analisis aku. Sebab aku pon tergolong dalam golongan tersebut ! * Giler kantoi ! * nak btw, bukan aku jer, elok2 membe2 aku yang tak minat teros taksob siot !! Ape kes ? ;)
Malah, bukan golongan muda mudi jer yang minat. Set2 veteran pon minat ! Contonnyer like my mum la. hahahahaha. Hengat tak dolu2 time awal 2000, cite korea Winter Sonata kat TV3 tuh. First time mak nengok, teros taksob dah wey. Sebab ape ? Pasai hero dia hensem ! * lol ? * Iyeeee wey. Sampaikan kencing pon tahan, sanggup tunggu iklan neh. Ohohohohohoho

Sape2 kat sini yang dah nengok cite MY PRINCESS, sila angkat tangan macam Usop !
* Oooooo..Soley2 ! ;p *



*****
pic credit to Google


What ? Belom ??!! Oyyyoooooowwww. Hah, lau ader mase tuh p la kat mysoju . Tak mboh download, dok diam ats katil tuh, nengok on9 sudah ! P, make sure na kowang punye lain tenet tuh jangan cam sipot patah kaki sebelah. Kikikikikikiki. Citer neh best + romantik + komedi + geram ! Aku kalu dah tengok citer, tetibe ade jer wayak dengki neh. mulot neh hah. Cam bese menjalankan tanggungjawabnyer maki makmon la si watak tuh ! Geram giler kot. Ader part yang cumil2, sampai aku nengok 2 3 kali la. Wahwahwahwah :p



 Ep 15 Part 1


pic credit to Google



Ep 9 Part 5


pic credit to Google


Kira sumer part la kau suke. Cume episod 1 tuh, mula2 tuh buhsan sikit la. ' Kuali blom panas lagi ' bab kata aku lah. Kene paham betol2 la citer neh.

Dibintangi :

Song Seung Hun as Park Hae Young
Kim Tae Hee as Princess Lee Seol
Park Ye Jin as Oh Yoon Joo
Ryu Soo Young as Nam jung Woo

Dipendekkan citer, nak taw lebeh2 lanjot kan, sila silalh tengok sendiri n nilai sendiri. Tapi lau aku cakap best, best la jawabnyer.Tak menyesal la . Don't worry bebeh !!




p/s : Tengah mencoba-coba download cite Coffee and Prince pulok. Membe aku nak tengok. Gile korea dah depa neh ! 



- THE END -

No comments:

Post a Comment

suara rakyat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...