3.4.11

Giler romantik !


Salam Satu Dunia !
Eeeuuuwwwww :o

Siapa kat sini orangnyer romantik cam aku ? What ?!! Romantik ke aku ? Bulihla cipot2 sempot tuh. ahahahahahaha
Aku suka jejaka2 yang romantik2 neh. Nak taw sebab ape ? Ye la, nanti lau kekasih romantik bertukar status jadi Suami, conform la kita neh dilayan cam putri kayangan tuh ! Giler berangan kow. Bayangkan ek, dia buat suprise time anniversary kan. Masakkan untok kite, buat candle light dinner lagi tuh. Pah tuh kan, siap hias atas meja tu penoh ngan bunga ros merah. Fuhlamakkkkk ! Harom semerbak pulak.
Giler kentang siooottt !

Sudah3 !!
Kalu berangan bukan main lagi. Kami ci 3 Dara Dot neh, planla  movie ape plak kali neh nak nengok. Skodeng2 kat newspaper Metro, cari movie ape paling best nak usha neh.
TupTupTupTup !
C Pah neh nak p nengok movie cite cina neh.Rupenyer dia da usha dulu dah kat tenet. Bace sinopsis jer.  Lakonan Luis Khoo n Daniel Wu tuh ! Giler kentang la. Macho tuh depa2 neh. Aku punyer la ngan tanpa kata bantahan, Jom p nengok !!! :)

Tapi...
Leh pulak dah sampai kat kaunter neh, dok pikiq balik nak nengok movie ape. Lol ? :o
Banyak na movie besh plak time tuh.
Setelah meeting dibuat, movie tuh la kitowang nengok.
* movie aper ? *
Tuuunngggguuuu....
Rugi aku tak bawak kad metrik ! Kalu tak leh dapat diskaun.


P/S : lain kali segala kad yang ader tuh, sumbat jer lam beg tuh !





Kowang pandang mana neh ? Tuh, Lihat kamera pah la. Hadoooiiiii !!!


Jadi, sebelom tuh, sebelom kitowang p cari seat nak nengok wayang tuh kan. Hahahahaha, p singgah la tempat setan2 bergayut neh. TOILET !! Tacap2 dulu. Ohohoohooooo


      


Just for FEMALE owkeh !


Dah syok suci dah neh !


Masuk2 ajer lam bilik wayang no 7 tuh kan, kitowang cam tak pakai baju taw ! Bukan betol2 eaa. Mane tak nyer, dah name kalu cite cina kan, mana la owang kita nak melangok p nengok kat wayang neh. Diowang nengok kat Tb ajo ! Betol tak ? * anggok ajer *

Bayangkan kitowang bertiga ajer, owang MELAYU yang der dalam bilik tuh ! Seyes !! aku tak tipu.
Giler kentang kan. Kitowang peduli aper. Bukan masok free pon, bayau gak aw !
Aper, hengat lau citer cina, owang cina jer ke leh tengok ?
Hello !
Kita kan 1 Malaysia yang dibangga2kan skunk. So, tak ade prob kan.
huhuhuhuhuhuhu
Owyeah !


DON'T GO BREAKING MY HEART
*****

Inilah citernyer !
Citer neh bapok la romantik wey. Heroin lam filem neh, kene choose sama ada Luis Khoo or Danial Wu.
Hahahahaha
kalu aku tak der maknenyer. Dua2 aku sapu ! Gelojoh giler. Wuawuawuawua
Memang romantik tahap gaban la. Aku paling suka c Danial Wu neh lamar minah tuh. Mak ngaaaaiiii !
Susah la nak kabonyer. Pokoknyer memang kowang kene tengok la citer neh. Klako pon ader.
Aku syorkan nak tengok movie neh, nengok ngan couple kome2 yer. Bio yang tak romantik tuh, tetibe leh jadi romantik ! agagagagaga *.*
 Part sedey yang leh buat titis ayer mate aku lah kan, part katak tomey yang gomok2 Danial Wu bela tuh mati. Inspirasi n BFF dia tuh ! Dah la katak tuh minah tu yang bagi. Senang citer, p la nengok sendiri !



Nak tengok agy citer neh !!! ;p




P/S : Alangkah switnyer, i nengok citer neh wif my BF kan. P i tak der BF lol !! Siannyer....

No More No Less
-END-

No comments:

Post a Comment

suara rakyat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...