31.3.11

Putih tu suci, Hitam tu cantekkkkk !!

Eeeeeuuuuuuwwww !!!
Assalamualaikum.
Masyuk la aku. Kenapa ? Kenape dan kenapa ? Sebab time neh aku bangun pagi semata nak update hencek B aku neh. Lol ? ^.* .Ape daaa, ingatkan buat Solat Sunat Tahajud ke bende. Ader la pahala cikit. ohohohohoho
Dapat jugak la aku on9  neh walaupon tenet cam arnab ngan kura2 men lari2 tuh.
Cukup !!
kali neh aku nak buat pratonton. Bukan kete proton na. Sambil dok buhsan2 tuh, aku as a gambargrapher yang tak diiktiraf dan tidak terlatih, menjalankan tugas capture picture sesuka hati akulah. Owyeah ! Hengat senang ker nak jadi gambargrapher neh ? Mungkin mudah bagi sesaper yang dah pro cam Abang Aizul ker, Abang Annas ker kan. Itu sebab mereka dah pro tahap pro ! :)
Aku hanya sekadar nak hilangkan rasa buhsan ajo.

So, malas nak cecite bebanyak. Enjoy da pictures na !
Owyeah !! ;)


Theme : Sama2 Hitam Sama2 Putih
Location : Searching....



Aku persembahkan :
Senyum buat kita manis..
Ketawa buat kita happy :)



Senyum macam I buat kowang lebey mudaaaa !



Ketawa macam I pulak buat kowang tak hengat dunia !!
Aku suka mereka inih !



Mari sama2 kita SENYUMMMMM !!














Waaahhhh !! Kaki mucuk saper neh ?



Nampak kan I punya Hubby lam iPad tuh ?
*laptop*




Ollloooosss ! sesat pulok pic neh. :p





Time is Gold !




-THE END-

No comments:

Post a Comment

suara rakyat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...