16.3.11

Kene Tengok !

Eeeeeuuuuwwww !
Gempaknyer !!!
Anda kaki wayang seperti kaki2 yang lain ?
Saya BUKAN !
Saya hanya kaki bola sahaja walaupon tak terer nak main bola cam David Beckham tuh.
Owyeah !

Skunk citer paling hot citer Hikayat Merong Mahawangsa kan ? Alah cite tentang sejarah dulu2 tuh. Memang gempak kalau tengok trailer movie tu. Da tengok ? Mesti gempak kan ? Aku bolom lagi tengok. Ajak ci pipah nengok, p dia nak nengok ngan kakak dia pulak. Melepas la pula.



*****

Tengok ! Dia punyer poster pon gempak seh. Aku pumyer la tabik tak da spring kat Abang Hensem neh. Sapa3 ? Abang Yusry la. Bertungkus lumus dia nak menyiapkan movie neh. Berjuta-juta kut nak bt filem neh. Ngan pelakon2 yang ramai sealamnyer. ohohohohoho

Tapi minggu lepas aku n pah n zubit p nengok citer neh :


*****

127 Hours !

Ini tak gempak tapi lagi gempak plus  hebat ! This movie based on true story taw ( Aron Ralston ). Seorang pendaki yang memang sukakan adventure activities neh, tersangkut selama 5 hari dengan hanya berbekalkan sebotol air yang kalau aku minum just one day da tentu habis ! Nak lagi hebat, mamat neh tangan kanan dia kat batu yang gedabak besar time nak turun satu lubang neh. Eeeeeuuuuuuwww ! Sakit siot !!!!
Aku tak dapat bayangkan aku terpaksa minum air kencing aku sendiri nak teros hidop !! Mak ngai...memang tak la kan. Tu ok lagi la kut. Hak ni aku tak leh. Ko potong tangan ko yang tersangkut kat celah batu tuh !
Giler kentang wey ! :o
Potong plak ngan piso yang kerat benang pon tak putus ! Nak tak nak, mamat neh patahkan dulu tangan dia and then baru la dia potong tangan dia tuh. Ngeri siot aku nengok ! Hahahahahaha
Saper2 yang rase tak leh nengok darah neh, close you eyes time part tu.
Aku hangin giler minah gedik yang dudok kat blakang kusi aku time nengok movie neh. Bila part yang agak2 kowang tak sanggup tengok, cikit2
" Oh My God ! "

ckit2

" Oh My God ! "

Hey, Menyampah pulak aku dengar ! Cakap slow2 sudah. Bising taw tak !! Tak tenang aku nak menghayati citer neh. Seb bek dok blakang aku, kalu depan, baling jer pop corn tuh ! xp


Lau hujung minggu nak tengok wayang aper, hah aku syorkan, tengok ini movies ok ! :)
Dua2 aku bagi 5 stars !

Cecite, Cecite, Cecite
END !

No comments:

Post a Comment

suara rakyat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...