21.4.11

Hantu Korea Vs Hantu Filipina !!

Salam Pagi dan Hai Pagi !

Disebabkan tension ngan paper first smlam, tetibe ngan muka yang kelat dipagi terik neh, aku nk update blog ! hahahaha...giler kentang. Igtkan ko nak study !! Halaaaa, aku tension la, that why la aku nk rehatkan otak gelegak aku jp. Br paper first tuh, lom next paper agy ahad neh !

Ape kene ngn aku nk citer sal hantu 2 negara neh ? Hekceli, bukan hantu yg betoi2 hak dok ngusik kowang time kowang dook dalam gelap tuh ! Hahahahaha, gempak title je tuh. Erm, ramai lain orang lain la minat dia kan. Ko pakse dia minat tu, tp dia minat ni...memang TAK la kan !

Skunk aku nengok kt siaran tb yg ade neh, jarang da tubik citer korea. Kalo dolu2 zmn kegemilangan drama korea lah. Balik2 tb neh, citer mamat hensem neh berlakon. Balik2 tb neh, laaaa..minah senget yg jd heroin dulu jd owang gaji pulak. Smpai kene sawan penyakit hantu drama korea lah ! Da fanatik sgt neh, smpai director2 magazine suh ank2 buah2 dia bt citer pasai aktor2 korea neh. Pah tuh, c pmnat2 depa2 neh, p la dok gunting and then tepek kat lam ghobok( almari ), cermin solek, kt kepale katil la. Seb bek tak tepek kt dapor omak kow ! :p
( Dulu jer aku termasok lam golongan tuh ! :o )



Hero2 Korea yg mnjadi kegilaan anak2 dara skunk !



Lee Min Ho & Kim Hyu Joong



Joo Jin Hoo



Song Seun Hong


Jang Geun Suk



Kim Bum


Hensem tak ? Kalu tak hensem cam Orlando Bloom p diowang neh kiut miut taw !! Kalah lah baby Erra Fazira tuh ! Hehehehehe..aku announce yg top 5 jer. Yg tak der dalam list aku tuh, sila cuba lain kali la yer. Ohohoho :p
Cam entry aku sebelom2 neh, disbbkan kiut miut diowang time berlakon, anak2 gadis..termasuklah omak2 gadis pon jatuh hati ngan depa2 neh. Sampai dapor pon jrg berasap lah !



Citer tagalog pulok, kalu dolu2 owang tertarik bab pelakon2 depa jugok. Lagi satu jalan citer diowang tk der sekarot mahrot ngan citer dr seberang. At least bile kite tgk drama or movie depa, kite tertunggu2 nk tgk next episode. Hero2 depa pon hensem2, taf2 cam Malek Nor, hahahahaha. Dulu2 astro pon rajin gak tayang drama2 filipina neh, p skunk dok men putar citer indon jer. Buhsan pulok aku !


Hero2 Filipina !


Jericho Rosales



Oyo Sotto ( Tok laki Kristine Hermosa )


Diether Ocampo



Richard Gutierrez



Dingdong Dantes


John Lyold


Kekadang aku nengok, diowang berlakon tuh sungguh2 giler. Mmg menhayati giler lah watak diowang tuh. Cth scene nangis neh. smpai sesok nafas pon ader.Tipulah kalau mak cik2 nengok tk nangis skali. Tu pon tubik air mato sonyap2 ajo ! Hahahahaha. * Cam omak den pulok ! *

Tk kesah la drama dari negara yg kowang minat. Aku bkan nk bandingkan drma or aktor2 ngara kita ngan ngara diorang. Kt sini, aku bkn nk kata drma kite tk besh2, tp cuma nk explain knp minatnyer kite tgok drma2 dr ngara luar. Tapi ada bgosnyer, ye la, pas neh pngarah2 yg dh sedia ada akn cuba berlomba2 nk dptkan idea yg bagos2 ntok bt drma spya kita sama menyokong industri seni MALAYSIA !!!




-THE END-

No comments:

Post a Comment

suara rakyat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...