28.5.11

I'm Baaaaccccckkkk !! ;p

waaaaaaa... !!
Berkepok2 agaknyer Mr blog aku neh. Hampir sebulan la gak tak hupdate bolog neh. Sarang labah2 kuat membuang sarang mereka di blog aku neh. Thx UiTM, ko bg cuti yang agak pendek bt aku n bebudak lain. Hahahahahaha
Bahaya bg holiday lame2 neh, silap2 aku bleh jadi Usahawan Ternama kerana berjaya menternak LEMAK yg pom2 tahap Donald Trump ! WoW ! Ini sebulan pon boghat den naik 2 kilo tu ! Mesin penimbang tu dengki kat aku la agaknye. Hehehe.

Walaupon br semalam My Abah anta, rase rindu tuh menjelma dah oiiiiii ! Sungguh gua rindu la kt family.
Wey, sebulan mane cukup aku nak spend time ngan family. At least bg la sebulan lebey ker kan. Huhuhuhu.

Akan ku rindu ngan drama Slot Akasia kt TV3 :Nora Elena. ;)


Apa akan episod ary isnin neh.same2 la kita nntikan. Comel betol bila si Seth neh try bt something supaya dekat ngan si Elena neh. Dan aku harap si Yvonne neh tak kacau la umah tgga depa neh. Watak yg paling aku suke bangat, Abg Malik !! hahahaha, sbb dia kiuuutttt sgat3. Wawawawawawa
Dan si Ed, boleh jalan daaaaaaaa ! :p

Lau time kol 2.05pm, yg senantiasa menemani aku, rancangan yg kdg2 bt aku leh jd sembelit gara2 tak henti gelak ! hahaha, gelak khas ker ? Buakn ! erm, senario ? Bukan ! Maharajalawak ? Bukan !
Dah tu ?
Hehehehehe



Saper2 yg ader astro tuh, hah rugi la tak tengok Wipeout neh. Terkekek la kowang tgok gelagat owang US men sukan neh. Sonok wey. Sampai My Abah cakap, cam tak der channel lain ke ko nak tatap ! Hehehe
Sape hebat, dapat la $50,000 US Dollar. Perrrggghhhh !



Part paling besh nak ketawa smpai tak hengat dunio, hang yg big ball neh. Suka nengok diowang2 neh melambong ntah ke mane time nk redah bola neh. Arrrggghhhhh, nk tgok yg season baru neh !
Hohohohoho


Dan n dan, yg palin2 aku rinduiiiiii skali ! Ahahahahaha
Si budak yg boleh gerak kn keningnyer sesuka hati moyang dia ajer. Ceteka, ceteka, ceteka !

Tarrrrrrrrrraaaaaa


Si Hagemaru, budak yg tak malu n budok paling degil skali dalam dunio yg fana neh. Fulamak eh !
Walaupon ko nakal Hagemaru, Aku tatap suko ket ko drpad Sin Chan. Hehehehehe
Suka dia cakap
" Mama..mama..mama...mama..mama !"

Sudah la tu ! Cukuplah sebulan honeymoon ku selama ini. Wuawuawuawua. Asik ko ngadap tb je, mai ngadap buku pulak. Perrrggghhhh, tak ku sangka kini udah Sem 5. Hebat ! Jadi,
No TV, Yes Books !!
Owyeah ;p



p/s : bola totap kene amik taw. harap2 mlm neh, kelantan menang la weh. Ckup la ary tuh kalah mengejut ngan T-Team. TRW ! Demo tibai habes2 team Pahang tuh ! GKG!!!

No comments:

Post a Comment

suara rakyat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...