14.2.11

Mawar ikatan CINTA ?

Salam !
ahahaha, ingatkan tak dapat jenguk my My Blog cayunk neh. Ntah ape damam nak singgah dah alang2 tak bulih tidow kan. Kebetulan pulok, ary neh da masok 14 Feb tahon arnab.
Cop3
Rase2 kuwang ajinoketa la an, entry aku kali neh cam ader kaitan pulok ngan tarikh ary neh !
huhuhuhuhu
Jangan dok pikiq aku dok tertunggu2 tarikh neh. Yang aku tahu, 14hb aku ade test 1.
:p ( tadi da study yer ).
Berbalik entry aku kali neh, tuh ! baca title uh kuat2 cikit. 'Mawar ikatan CINTA ?' hah ! power tak ?( angguk jer ) mawar bukan name jiran pak Jabib uh, tapi berkaitan ngan bunga ok ! bukan orkid. kiukiukiukiu.
Ramai la kut couple2 di luo sane uh, sure tanda or bulatkan bentok love kat kalendar cap kuda uh an ? taw sangat la. Aku tak penah buat k ! NEVER !
( cakap nak keret plak minah neh ) :)
*Aku penah la gak dapat bunga dari sowang mamat neh. Bunga ros kut kaler putih. Wangi la. P dia bagi bab besday aku, bukab bab sambutan neh yer.*
hehehehehe
Lagi2 kaum pompoan neh, esok tak sabar tunggu ci kumbang bagi bunga ker, cokelat cap mahal ker, kad ker...apa2 jelah. Asalkan celebrate. Kunun2 la tanda setia cinta abby abadi !
u cayunk i, i cayunk u !
buuuuuwwwweeekkkk !! pppppiiirrraaahhhh !!!
Bukan aku nak dengki ka apa pasai tak daq boyfriend, so tak dapat buat semua tuh.
BUKAN YER ! Kalu ade Bf pon, aku tak sambut n lupa yang 14hb uh, sambutan Valentine. Tak kisah kalu nak bercouple tapi biarlah betol disisi islam yer.
hurm nak share la kat sini naper islam MENGHARAMKAN hari Valentine neh.

Melalu sejarah Valentine, jelas ianya dapat disabitkan dengan budaya kristian yang menyatakan valentine's Day bermula dari kematian tragis seorang paderi Yang bernama St Valentine yang dibunuh oleh Raja Romawi yang bernama Raja Claudius. Bermula dari kisah ini mereka telah mengabdikan St Valentine sebagai tokoh yang hebat dalam mempertahankan cinta dan dianggap sebagai simbol ketabahan dan keberanian dalam menghadapi cubaan hidup. Maka dengan ini, 14 feb dijadikan sebagai hari perlambangan dan memperingati kematian beliau dan dianggap sebagai upacara keagamaan Kristian ! Remaja2 islam yang tinggal di bumi neh, aku menyeru kowang2 sumer tok sah la nak berangan nak sambut Hari Kekasih neh. Buang karan jer wey. Seyes wey ! Kalu c awekz kowang yang gedik menggelitik uh nak celebrate gak, hempok ngan kiwi kasut ! kiukiukiukiu. Lau tak berkesan gak, anta dia p kelas agama hak skul rendah uh ! ;p
Laki2 neh jarang aku nengok sambut ary ngok ngek neh ! Kaum sepesen aku jer.


Sikap2 yang patot dielakkan :
: Berpoya-poya ngan kekasih hati pujaan and celebrate bagai nak rak kat maner2 la.
: Send kad Valentine yang karot marot n jiwang sejiwang karat uh, pastu ada angel2 la.
: Gatal2 nak po e parti yang tak senonoh cam parti seks or dancing neh.
: Send sms jiwang karat tahap gaban sebagai memperingati hari tersebut and belive it day has a miracle. Kentot ayam la !
: Hanta bunga or segala bagai bg meraikan hari tersebut.
* Lau niat tuh baiknak bagi benda kat owang, InsyAllah tak salah. Aku mintak la sangat lau Besday aku owang hadiahkan kete ferari sebutir ! * :p
" Dan janganlah kamu menghampiri zina, sesungguhnya zina itu adalah sessuatu perbuatan yang keji dan satu jalan yang membawa kerosakan "
Sekuntum mawar merah
* terhengat lagu Alleycats*
.SEKIAN.
Lom habis lagi, yang da habis pasal c mawar kat atas neh jer. Neh saja nak sajikan pic2 true love from
mim n pah.
Cumil mereka berdua inih !
Jeles aku !! :(
.
.
.
.
v
BERKAWAN BIAR SERIBU
BERKASIH BIAR SEORANG

Biarlah mati yang memisahkan kita :)


cinta sejati cinta suci...







Ikatan yang suci, Kasih abadi....

Location : Port Dickson

P/s : Doakan aku mudah2an dipertemukan jodoh dengan si dia tu ! :p

No comments:

Post a Comment

suara rakyat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...