22.2.11

* Hamek Ko ! *

Salam kasih bola !
hikhikhikhikhik
Ary neh, disaat ini, di waktu ini, si tukang karut blog mau sharing is not caring about BOLA !
hahahahaaha, sekian lama sudey tidak bercerita pasal bola, jadi dengan izin Tuhan, aku nak cite neh.
acu cecite, cecite, cecite !
Pada suatu malam, diterangi cahaya bulan yang indah nan suci... Hoi ! Nak berayat berbunge taik embun pulok ! Cepat la cite wey !! kihkihkihkihkih :p

Sebelom uh, mama aku ada pesan live ngan aku sebelom aku balik kolej time cuti mid sem uh :
" Blaja elok2, study ! Jangan dok pikir pasal bola jer ! " 

TAPI !!!

Mama, maafkan anakanda yer, sebab diri ini tidak boleh berjauhan dengan sang bola itu ! HINDIK !
ohohohohohoho
Secara senyap sunyi aku mengikuti perkembangan sang wira2 ku ! hah tu dia. Walaupun tak dak tb kat hostel aku, dengan bertapaukan laptop + internet di UV ini, aku boleh la taw game ary neh lawan ape ?
 sape kalah ? sape sepak penalti terkene tiang nisan ker ? oit ?!!! :p
Kalu aku tak sempat nak men tenet neh, adek boy cayunk aku akan halu2:

apik : kak ! Malam ni ade bola, ni lawan ni. Apik tengokkan ntok kakak yer!
aku : Owrite ! Ader gol, msg na.

Hah ! yang itu adek, lain cawangan pulok, my Nyonya lol ! Ini hantu bola dah, bukan giler bola. ngehngehngehngeh ;p
kawe jeles ngn dia bab game kat ganu neh dia n husband pegi. Tak ajak aku pon !
( ala, lau ajak pon, bukan leh pegi pon ! )
Hari sabtu ary uh, berlangsungnyer game antara Kelantan vs T-Team. Perlawanan diadakan di
Stadium Sultan Ismail Nasiruddin Shah, Terengganu.
Time uh, aku kat umah pah dok sana p buet assingment. So, umah dia tak dak Astro bab bapak dia owang kuat RTM ok ! ohohohoho, bab malam uh live kat Astro Arena 801. Ingatkan RTM ade tayangkan skaki, p tak dak pulok. Hampa uh !! Jadi, nak taw goal ka tak, aku follow information dari semasa ke semasa kat FB post by



Antara wira2 yang diturunkan
*credit pic to kelate.net*

ngehngehngeh
Indera , Azizi n Farhan, bertemulah kamu dengan bekas sepasukan kamu ! *sikit pon gentar la*



*credit pic to kelate.net*

Pengadil pesan : Tak mau main gadoh2 yer, kita sebagai rakyat Malaysia harus bersatu padu demi negara tercinta ! waaaallllllaaaahhh !!
Piya : Bow la weh ! Kawe dok saba doh nok main neh. 

*dialog rekaan semata2 yer*


*credit pic to kelate.net*

See, nengok anak yang baik lagi santun. Salam mak ayah, mintak doa restu supaya main ngan baik malan neh. Apex memang penjaga gol yang soleh !
sobsobsobsob



 nah ! Amik tendangan maut dari aku ! :p



*credit pic to kelate.net*

Setelah berhempas pulas, goal diraih seri antara kedua2 pasukan. So, penalti dibuat. Bab neh aku gerun neh ! Akhirnyer, sepakan terakhir penalti dari pasukan T-Team tersasar dan telah memberi laluan kepada TRW ntuk ke pusingan seterusnya. Sekali gus, T-Team telah tersinggkir untuk piala FA. Apex memang hebat lal ! :)



 *credit pic to kelate.net*

Jurulatih baru : K.Karathu


Last but not least !





Untuk sang wira2 THE RED WARRIORS ! Akan ku support demo2 hingga tamat tempoh diri ini. Kalah menang, demo2 tatap mantop dijantung suci ku inih ! ahahahahaha



GOMO KLATEY GOMO !


No comments:

Post a Comment

suara rakyat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...