27.2.11

* Ayam Penyet ? Nyam3 *

 yabedabudu !
Salam Tengahari Panas Terik !!
* kat area aku la *
Di tahap ketensionnan yang tahap cipan, jadi aku mengambil keputusan, bukan keputusan STPM ker, keputusan undian Mentor ke aper, ngehngehngehngeh
tapi keputusan stop study !
WHAT ??
Cop3 ! Bukan stop study berhenti kolej, p rehat jap. Release2 tension dulu neh. Tadi dok ngapal PR neh. Bab esok ader kuiz. Lau kuiz tekan button sedap gak an. ohohohohho xp

Owyeah. Tension study yer ?
Meh2, rehatkan minda ngan aku nyer citer neh.
* Cecite, cecite, Cecite *

Suka makan tak ? Tipula kan kalu geleng kepale. Aku ? Like2, tapi dalam kuantiti yang berpada2. ( yoyoooyo jo )
Nyam3.
Minggu lepas, aku n Fifah, Imah n Syamim g melawat Zoo Negara. Buat assingment arab tuh ! Nanti lau ader kesempatan aku citer kisah kat Zoo tuh. Da penat shooting segala bagai tuh, kitowang pon decide nak lunch kat
Nasi Ayam Penyet
dalam Summit, Subang.

Wooooooo ! Masing2 lapau tahap cacing neh. Macam2 order neh. Kitowang amik yang package RM59.90 nyer. Free Gado-Gado.



Gado- Gado
* ader togey, aku tak makan ! *




 Ni la dia Ayam Penyet



Aku order Bakso



Siap pakai 2 meja lol !


Ayam Penyet neh makanan dari seberang nuh. Indonesia yer ibuk2 kakak2 ! Setiap makanan for sure ader tauhu n sambal dia. Tak bape pedas la sangat. pedas lagi sambal belacan atok aku buat ! :p
Bertambah selera la aku bab ader ikan kali ! nyam3. Cam tak caye jer leh makan sebanyak tuh.



Sesudah Makan





bbbbllllluuuurrrrrpppp !
Alhamdulillah. Hikhikhikhikhik xp



Letih lol !



p/s : aku tak lunch agy neh ! Lapau kot !!!!


* Cecite, Cecite, Cecite *
END


No comments:

Post a Comment

suara rakyat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...