26.2.11

Ayun Ayunar My Style Contest


Waaaaallllaaaahhhh !
Oooopppssss Salam 1 Dunia.
Rerajin la pulok kan c peah neh ( aku la tuh ) update blog sejak 6 menjak ni kan. Nak kata assigment banyak, memang pon. Sbab dia MALAS la tuh. Nak update blog bukan main rajin lagi !
CUKUP !
Aku bukan nak cite sal kes neh, ni hah. Nampak tak banner yang cun melecun tuh ?
* Tengok bawah *
Hah, ini dia first contest yang aku masuk !
Waaaahhhh, mana taw ader rejeki kn.
*Tuah ayam nampak dikaki, Tuah manusia siapa yang taw *








MY STYLE

* cecite, Cecite, cecite ! *







Taaaaarrrrrraaaaa ! XD
Inilah dia *My Style Aku*...
Setelah memikirkan style ape aku nak tonjolkan, dengan undian balingan dadu, aku mengambilkan keputusan nak berstyle
ala2
' Gadis Melayu Terakhir '

Sekarang jarang skali lau kita nak lihat anak2 dara memakai pakaian ayu inih. Tak kesah la nak p mengdate ke, ke klas ker, whatever lah.Nak buat baju kurung pon time Hari Raya jer kan ?  Mak aku sendiri komen ala2 AF tuh, kan manis anak dara pakai baju kurung kalau g mane2. Tapi lau nak bersukan, jangan la sawan tapir p redah pakai baju ayu neh ! Tengok keadaan na.

Ok, berbalik pada style ayu aku neh, dengan berbaju kurung ini akan menSWEET kan seseorang wanita. Lagipun, baju ayu ini boleh dikatakan penyelamat untuk tampak lebih selesa dan anggun. Bagi yang bersaiz XXX tuh, bila pakai tak der la nampak badan anda terlalu besar dan tidak janggal untuk bergerak.
Baju kurung yang aku pakai ni adalah kain jenis ' English Cotton '. Kain jenis yang ringan dan susah cikit nak gosok. Sekarang banyak corak yang boleh pilih. Corak bunga-bungaan pon tak serabut.

Mengenai tudung pulok, aku lebih selesa pakai inner tudung yang leh bentuk tuh.Tak der la bile pakai melekap kat dahi. Muka pon nt tak der la nampak bulat cam gula2 kopi ! ;p. Memang pemes skunk kan.Owyeah, akan bertambah manis bila Shawl Tergantung kaler purple tuh dikenenkan ngan inner kaler purple pudar tuh. Jangan pakai kaler yang same, nt akan tenggelam salah satu nyer. Lagipun, nak pakai shawl ni bukan main mudah lagi ! huhuhuhuhu
Tak memerlukan lilitan yang manyak yang membolehkan anda tercekik !
Anda tak memerlukan pin yang banyak untuk dipinkan ! Shawl neh pon skunk da macam2 jenis ader. Kat hujung shawl uh cam2 bentuk tergantung. Tapi tatap anggun dan elegan gitu !!

Naaaahhh, udah panjang aku berceloteh pasal MY STYLE neh, jadi anda bila lagi ?
Jom3 ! Da nak tamat tempoh da neh. Copet2 !!
Nak taw lebih mendalam ?




p/s: Lame dah skodeng contest neh, aru neh br dapat ilham pak jabit ! xp



2 comments:

suara rakyat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...