3.2.11

Abang saya HENSEM !!!??

waalaikumsalam !!
hah, jempot la balik.
hahahaha
aper yang aku cuba karot carot neh ! :p
baiklah, dengan rase bangganyer, bukan bangang eq !
bolog aku kali neh tetibe la sawan gong xi fa cai neh coming nak tulis pasal abang sayang saya sowang neh.
Siapakah DIA ?
ngehngehngeh
( gelak tak cukup gigi )
oit ! Sebolom uh, nak wish
SELAMAT TAHUN BARU CINA !!
Dis year, NO ANGPAU !
cdey uh, segamat banjir !
cina tak raya.
huhuhuhuhuhu
:p
Ketepi2, nak talk about abang henchem saya neh. Waaaaaaaaahhhh !! Hensem ke dia ?
Dia lah abang paling besh in da dunio neh ! (puji lebey2 kut2 dapat topup free)
kahkahkahkahkah
Tak lain dan tak bukan
jengjengjengjeng
(background music gempak neh )
Fikri Fiee !
:p
Apa ?
Ingat marka aku ker ? Tak daq maknanya lol. Buang karan ajo.
nilah abang sowang yang aku ader. Syukur sangat2 !
Saje jer nak kasi dia neh interprem cibok2 mencelah dalam bolog aku neh.
Asyik citer pasal pemain2 bola ajer, dia pon nak gak an. Jeles la uh kan. Abang long aku neh cewet cket pasal bab2 tertentu. Hah ! Rajin giler kut daripada aku neh. Rajin ape ? Rajin makan !
agagagagagagaaaaaaa
Petang tadi aku buli dia suh jadi model jap. Dia pon suka la bab owang nak amek gamba bajek dia.
Check it out !

Buaiku laju !


Ader macho tak ?



Banyak2 poto, aku like yang neh !




"Awek2 diluo sane, saya ada Gen2 4 pintu yer"
ngahngahngahngah !
Hah !
Mamat macho neh pemalu owangnyer yea. Tak kemut pon bab2 yang tertentu. Aku slalu la jadi mangsa suku sakat dia neh. Tangan dia uh ! Haish !! Gatal cam ketam laut china selatan wey. Asal ade pluang, jentiknyer aku. Mentangla aku neh jenis tak kisah.
Lagi satu, dia pandai main gitar kapok dia uh. ( 2 tali gitar dia putus )
hahahahaha
Padan Muka !
Ader la gak mintak tulun dia ajar, p HAMPEH ! Dia suh blaja sendiri. Aku pon taw nak blaja men gitar neh memang susah. Kadang uh, berbulan2 nak pandai.
Single ker ?
hahaha
Lau aku tanya sape bakal kak ipaq aku ?
Jawapan dia:
*bt deeeq jer*
Aku taw dia neh bab2 awek neh, memang rahsia. Tak penah nak share. Aku jer cebok2 kan diri dok skodeng2 saper awek dia. Orang laki la katakan. Suka pendam !
Tapi kadang2 kitowang share gak masalah kitowang.
Aku ngadu kat dia, dia ngadu kat aku.
Aku simpan rahsia dia, dia aimpan rahsia aku.
Cam2 la adek-bradek !
Caring each other.

Sape2 pompoan2 yang nak mainkan prasaan abang sayang aku neh, aku siku2 buku lali dia nanti !
kihkihkihkihkih
Dia mainkan prasaan gadis2 di luar sana uh ?
hah, itu aku tak mau amik taw.
Nak skodeng2 dia ?
jom !!
Wallllllaaaaaahhhh lah ! :p
Location:
Our new place but old house !

LOVE ALONG !






No comments:

Post a Comment

suara rakyat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...