12.7.12

Sokongan .

Assalamualaikum =)

Tak moh bagi reason asal aku kejap wujud kejap timbul bila update blog neh . Sudah dimentionkan dari awal awal lagi bahawasa nye , aku bukanlah kaki blog . Hahaha . Bukan KAKI BLOG okeh ! Kalau bab skodeng blog orang lain , itu memang aku la . Apa yang aku nak share story neh hekceli giler dah basi tahap gambang . Tapi itu aku punya pasal la kan nak citer ke tak kan . * Gila angkuh dowh ! *

Pertengahan bulan Jun lepas , aku berserta family tapi tanpa adik bawah aku and abang sayang aku , memberi sokongan padu dan padu kepada pasukan bola negeri kami . Of course la Red Warriors ! 
Ko hado ?!! Wakaka . 


Taraaaaaaa papa ^.^

Hekceli aku berserta adik aku yang bongsu , siiiiiiiikkiiiiiittt tidak tahu menahu pasal pelancaran neh . Seyes !!  Kat fb mane2 page Red Warriors pun takde mention ape2 pun . So mana aku dapat tahu ?
Hahaha . My Abah seh yang giler excited bagi tahu pasal ni . Giler terkezut aku . Abah aku bukanlah seorang yang gile support bola cam Mama , Aku dan Adik2 aku . Bayangkan aku time tu tengah nyenyak tidur ( after subuh ) , dikejut oleh Mama semata-mata nak bagitaw pasal benda alah neh . Haruslah aku terus bangun dan mengomen , 
'' Ma , abah demam kah ? ''
And then , continue tidoq . Hahaha .
Sabtu pagi tuh , awal pagi kitorang dah bertolak . Ambil langkah awal takut tarak parking . Nanti kena berjalan jauh pulak . Kaki abah pulak tak bape nak sihat . Kasihan abah * Aku sayang abah aku lol * .



Seperti yang dimaklumkan sebelum ini , pelancaran kelab TRW neh akan diseri meri kan lagi dengan kehadiran pemain-pemain RW . But bad news nye , on that day depa neh ada game untuk Liga Super yang berlangsung di KB . Lawan dengan pasukan mana , aku lupa daa . Hihihi . Sebab takdop Live . Selain tuh , anok jati klatey , abe danny dengan abe jo ( Fizo Omar ) and Cikgu Sulizi pun hado . Aku dengan family aku register Fan Club neh . Hahaha . GKG la boh =)



Orang kuat KAFA , TSAM =)

Janji melayu harus tak ditepati nye pon . Habaq mai kata pukul 10 pagi start , tup tup tup pukul 11 pagi jugak start . Sokongan punya pasal kan , kitorang tunggu je .
* Giler smart keta TSAM , Hummer sioootttt *



Sesi silat dulu .

Majlis neh dirasmikan oleh TSAM . Agak ramai yang hadir . Orang kelantan pun hado skali even buat kt negeri T'ganu .



Kan2 , semangat aku pakai jersi even jersi musim lepas .
With Mama .

Aktiviti sepanjang pelancaran tuh , kadang kadang doselitkan dengan cabutan bertuah . Gile mencanak aku tunggu nombor bertuah aku naik . Hampeh seh . Giler aku nak menang bola yang di sign by pemain pemain RW . Kat kedai takde weh . Inilah peluang nak dapat . Lagi , dikir barat og course tak tinggal . Aku suka bila Danny X-Factor dengan Fizo Omar dikir . Comelllll seh =)



Habis orang kampung jeles aku tersenyum bersama beliau . HAHA =P



Sokongan aku zaman berzaman . GOMO KLATEY GOMO !!



P/S : SAYA BANGGA JADI RAKYAT MALAYSIA 
DAN 
SAYA PALING BANGGA BER IC KAN 03
 =)

No comments:

Post a Comment

suara rakyat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...