17.10.12

Tahniah !


Assalamualaikum .

Dah berhari-hari aku nak update , asyik postpone jer dek kerana malas tahap gaban . Maka hari ini , disaat ini , diwaktu ini , detik ini , maka aku nak share story . Hahahaha , berasa kebanggaan pula pabila update kali ini pasal bola . Tahu kan Kelantan berjaya ke final untuk Piala Malaysia ? Kalau tak tahu , memang korang tak baca newspaper or memang tak amik tahu hal dunio . Ngeeeeeee . Wahai rakyat Selangor sekalian , usahla korang berdendam dengan kami . Sesungguhnya kemenangan berpihak kepada kami . Mungkin kali ini rezeki kami . Waaaaaaa , ayat sastera dak keluar dah . 

Dengan hanya berbekalkan handphone canggih , dari situ lah aku tahu hal2 berkaitan bola . Walau ado LIVE kat TV , tapi rumah sewa aku taraak tv . Sedih kut . Kadang curi2 g warung depan umah semata-mata nak tengok bola . Budak umah mana la kaki giler macam aku neh . Aku jer yang tersemangat lebey giler kat bola . EH ! For sure la , MAJULAH SUKAN UNTUK NEGARA !!





Kenal sape kat atas ?

Ni la hero Red Warriors time game dengan Selangor pada separuh akhir pertama time kat Kota Bharu . Abe Farhan atau lebih pemes Ben10 . Hehehe .Walaupun sekadar 1-0 , at least kitorang ade bekalan nak dibawa ke Shah Alam untuk perlawanan timbang balik .

Then , tak disangka-sangka , game kat Shah Alam berjaya membawa pasukan kami melangkah ke Final . Waaaaaa , terkinja-kinja aku sebab menang . Giler tak happy . Tapi ade cite sedihnya sebab this time aku tak dapat jejak stadium Shah Alam tuh . Bapok hagemaru seh !! Sedih bergunung-ganang . Lebih sedih dari putus cintan taw tak !! Gomo kat depe TV jo lah kali neh . Sobsobsobsob




Tengah layan FB tetiba ini gambar menarik perhatian aku . Kenal ?
hewhewhewhew =)




Maap Datuk Shah Reza , saya tak dapat pergi =(

Aku rasa nanti mat2 terap a.k.a soldier kat bandar Port dicson neh nanti , conform sunyi sebab nak sokong depa punya team . tapi yang aku tahu la kan , 3 tahun dok PD neh , kebanyakan soldier2 neh orang klatey . hahahaha . Conform la depa sokong Red Warrior . Hehehehe .

So , kita nantikanlah perlawanan Sabtu ni .
LIVE : Astro Awani ( 801 )
Jam : 8.45 malam




GOMO KLATEY GOMO terrrrrrrrrrr !!!




1 comment:

  1. Nice blog :)
    salam kenal sobat :)
    bagi - bagi motivasi
    semoga bisa jadi semangat
    Senyuman adalah sedekah yang indah, karena dengan sedekah senyuman, manusia takkan pernah merasa berhutang apa-apa dan tak kan membuat orang lain merasa terhina
    ditunggu kunjungan baliknya yaa :) terima kasih ....

    ReplyDelete

suara rakyat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...