20.9.12

I'm Sorry I Miss You


Assalamualaikum =)

Pernah bercinta atau pernah dicintai ? Atau kedua-duanya sekali . Tetiba entry kali ini aku nak meluahkan perasaan yang berkepok-kepok sekian lamanya aku simpan . Bukan aku tak pernah share dengan member-member rapat tapi tak sepenuhnya aku nak luahkan . Pendam punya pendam , sakit pulak hati kita ni hah ! Haiisshhh !! . Buat si dia , aku nak mintak maap dari hujung rambut hitam aku sampai hujung kaki comel aku . Tak berniat dihati pun . Ape pun kita masih kawan kan . Kan3 ? =( . Sepatutnya aku bahagiakan dia sepertimana dia cuba bahagiakan aku . Tapi apa aku buat ?? Hey , tak baik taw lukakan hati orang !! What goes around is comes around . Semuanya berserah pada takdir . 

Aku rindu dia . Itulah ayat setiap hari aku hati aku berkata-kata . Nobody know . Bayangkan , ada si dia , bangun subuh dia kejutkan ( walaupun tak setiap hari ) , tegur bila aku ada buat salah dan yang paling best , dia akan tegur aku pasal aurat . Kira ganti tempat Abah aku la . Hehe . Orang lain nak tegur , ada pun kawan je la . Tapi more too mengumpat berbakul-bakul dulu baru berani nak tegur . Thats fact !!





Still simpan =)
( Siap buat contact picture Siwon lagi =p )




Sayang ! Bangun subuh yuk .
* Rindu mesej ini dari dia *


Memang diakui , ego aku tinggi mengalahkan Gunung Everest yang aku ak tawan lagi . Aku sayang dia , tapi masih boleh belum menerimanya 100% untuk menjadi lelaki yang aku betul-betul cintai !! * Maap jiwang sikit * . Mungkin this time , aku belum bersedia untuk mencintai seseorang . Cukuplah sekadar aku mencintai  Yang Maha Esa , Rasulullah dan Keluargaku . Hurm . Jikalau benarlah dia jodoh buatku , aku terima dengan hati yang terbuka , jikalau dia bukan jodohku , aku redha dengan ketetapan Ilahi .




Love when you are READY
Not
When you are LONELY


5 comments:

  1. dah thu xbleh nak bercinte kenape nak bercinte ...
    hati besar cakap saye mintak maaf ..sbb saye tak layak untuk awak.
    hati kecil cakap muke dah lah xensem bosan lah hari-hari macam nih
    teke aje.. tapi realiti selalu macam ni lah .. ^_^'

    ReplyDelete
  2. Tak baik mainkan perasaan lelaki.ni iq? Sape? Iqmal? Iqbal?

    ReplyDelete

suara rakyat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...