12.10.11

What ??!!! 2 JUTA !!!


Salam Namasteeeee !! =)

Final sudah tamat , tapi perjuangan hidup belum tamat !! Hikhikhik , ayat tak bleh blah . Seriously , sem neh final paper cam rojak buah . Mostly aku jawab pakai KBKK ajo . Kalu yang bab kira2 tuh , maka terciptalah formula sendiri . Hehehehehe .
Ketepi soal final exam , dah berlalu dengan baik walaupun tak baik !!
Erk , memang rojak ayat aku . Wokeh !! Ape yang 2 juta neh ???

Hekceli , ini pasal video klip lagu Cinta Muka Buku by Najwa Latif . Jangan cakap tak kenal . Ada gak yang kena hempok ngan seliper jepun aku kang . Ohohohoho * gurau kasau aje * =))
Aku angkat tangan la kan memang ramai  yang suka lagu budak neh . Dengan alunan muzik yang simple and sesedap ubi keledek lah kalau korang dengar . Sedangkan video klip Yuna pun belum mencapai jutaan lagi . Nyanyi sambil main gitar jugak . Taaappppiiiii !!!! Aku tak suka seh lagu ni . Cam *&^% pun ade .
Lagu yer , bukan si penyanyi tuh . Penyanyi nye cumil . =p . Remaja lagi kan . Hehehehe






Ntah , maybe tak kena dengan jiwa dan bakul raga motor aku kut . Masing2 punye pendapat and telinga nak dengar lagu tu or not or like or dislike . But , congrats la for Najwa Latif sebab berjaya masuk ke dalam industri seni neh . 


Moh layan this song : Cinta Muka Buku








P/S : Kena senyapkan lagu kesayangan buat sementara waktu neh . Huhuhuhuhu












Pot Pet Pot Pet
-TAMAT-

No comments:

Post a Comment

suara rakyat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...