2.12.10

jauh di mata dekat di hati

Bismillahirohmanirohim. . .

mama pesan kalau nk mula ngn pape jer, mulakan ngn Bismillah taw. .( yg baek2 jer )
kiukiukiukiukiukiu

laen mcm jer title blog akuh neh...cam ank perantauan jer...hikhikhikhik....almaklomla la wey, time cuti sem jer aku angkat kaki naek bas balek Kelantan...so, bile mase aku nk tatap rindu akuh kt family...mama n abah bz ngan keje masing2. . .

dah la akuh sowang jer anak dara mereka...sob3...daripada akuh dok buet taek mate kt umah baek ak cari pngalaman cket keje kt kg. . .dpat cket duit poket pon jd la pak mat. . .


saya cayunk mama saya !!!


walaupon family xder kt cc, p ngan teknologi maso lo ni....dpt la akuh ngan family saling contact mengcontact antara satu sama laen....huhuhhuhuhuuu....






saya cayunk abah n mama...

sedih bila mengenangkan peruntukkan time akuh ngan family skunk neh, kureng.....lau dulu together2 g maner2 jer...saper2 yg ader parents agy uh, spend time ler cket ntok family kowang...( pesanan dr penaja )....







cayunk mereka semua. . .!!!

akuh
cayunk family akuh laaaaaaaa.......!!!

No comments:

Post a Comment

suara rakyat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...