22.12.10

Ada Apa Dengan Kelantan ?? (P2)


Dengan sekali lafaz
Bismillahirohmanirohim...
Maka boleh la aku nak mula berceloteh yer...
.
.
.
.
v


Nampak picture di atas kan ??? For sure la kat tepi pantai kan. . .Kalu x dapat nak pastikan pic kat atas uh, No Komen and No Kuman la aku !!! Berbalik pada point entry aku kali ini, nak continue balik about entry yang sebelum ini. . .( click here ) huhuhuhuhuhu. . .Ingat drama2 jer ade continue2 neh, Hello !!! blog pon bulih main sekaki aw. . . Jeng3 !!. . .Nk btw neh, ombak time uh kuat gilew kentang aw, almaklomlah. . skang pon musim tengkujuhkan. . memang takut la eah. . dengan musim skang neh hujan jer x henti2 pulok uh. . .uuuuuuuuuuuu !!!!

Kali neh lokasi :
Pantai Sri Tujuh
Tumpat,Kelantan
.
.
.
.
v
Sememangnyer aku x penah2 dengar sebelom tempat neh or wujudnyer ade pantai kat situ. .
My mama pon xder la story2 pantai2 yang ade kat Kelantan neh. . Aku pon dolu2 x rajin la nak angkat kaki neh pegi jalan pon. . .Pada masa tu ( skema lol ), as usually wif nyonya anf abe lan, dengan menggunakan kuasa x turbo kete cap Perodua mereka, kitowang g la Pengkalan Kubor pekena mee sup. . Sedap ooooowwwww !!!! Memang x dijangka la. . ahahahahahhaahahahah !!!
X cukup agy, pekena pulok makanan sian yang dipanggil Som Tam yer. . Fuuuhhhh !!!
Makanan neh dari siam x clap aku la. . Kowang bulih choice nak spicy or original ( cam KFC ). .
kiukiukiukiukiukiu !!! Kalu pilih pedas, aku syorkan, sediakan gula2 yang ase bulih hilangkan pedas uh. . .abe lan makan pon sampai meleleh air mata lelaki seh !!! agagagagagagagaga. . .
Pengkalan Kubor salah satu tempat bebas cukai selain Rantau Panjang di Kelantan.
.
.
.
.
v
Pergi jalan lain, balik pon jalan lain. . .Dah alang2 jalan ikut pantai, tanpa segan n silu, aku mintak abe lan singgah la pantai uh sbab aku x penah jejak lagi pantai kat c2. . :p nak nengok gak ape rupa pantai kat c2, lawa ke Tidak !!! Nampak macam sedang membangun, ade chalet2 or hotel2 yang sedang dibina kat c2. . .Nak bagi amaran neh, kanak2 tok sah nak berangan la kalu mai pantai neh nak bermandi-mandi yer adek kakok !!! Hahahahahah. . .Bukan ape, pantai neh sebarnarnyer x sesuai untuk bermandi-manda eh. . .Ombak terlalu kuat, nanti x pasai2 kowang hanyut kang. . .Akak x bertanggungjawab yer dek ooooiiiiii !!!! Setakat nak released2 tension uh bulih la. .nak candid2 ker kt c2. . Maksiat x dilayan yer. . Dosa besar uh !!!
.
.
.
.
v
Info cket:
Kalau dari Kota Bharu nk sampai ke sana take 45 minit jer. . .
nak info lebih

.
.
.
.
v

Location:
Pantai Sri Tujuh
Taken By:
Abe Lan
.
.
.
v

.
.
.
.
v





.
.
.
.
.
v


.
.
.
v

Last Tatapan !!!

CANON
Deligthing You Always !!!
.
.
v


* Visit Kelantan *
.

No comments:

Post a Comment

suara rakyat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...