14.10.10

Abandoned Baby. . .

akuh pendekkan kaki uh, 2 yg nmpak sontot..!!!

dup dap dup dap dup dap....
( berdebow neh nk present )

hikhikhikhik..
sudey tibe ler mase nyer,
Malam Kemuncak !!!!
aiceh...ceh3
sekian lame get ready, sgala preparation tlah ciap !
macam nak g berperang pulok...
sementara dok menanti WTE coming, set dak2 gila camera mengambil port ntok d capture..
hakhakhakhakhak
akuh pown join sekaki dengan muke bajek cunnnnnnnnnnnnnnnnn....










hahahaha. . .


ini aku nyer topik ntuk presentation HPD. . .


urm. . cop2, bkan aku sowg jer. .


ngn geng2 akuh skli. .aku ske topik neh sbnarnya bab. .


ye la kowg byagkn, dah ler br prot ade isi slme 9 blan, pas2 sesuke aty diowg jer nk buanh baby uh. . .


bg aku la kn 2 nmenyer xder otak or brain. .


hahahaha. .
wahai remaja sekalian, kowg tok sah la nk gatai2 bt anak lau xmau b'tanggungjawab eah. . .


akuh benci tol lau manusia cam ni. .


nyusahkan hidop ajer. . .

ape hukuman ???
jeng2. . .lau la kuh ade power kn3. . bkn power rangers uh or power karipap girl. . kiukiukiukiukiu. . .akan ku hukum smpai mampus ajom eah. . puas aty suci akuh neh. . .
aku sebenaq nyer agk kurang setuju la ngn Pak Ali Rustam uh,
bt skul ntok bdak2 pregnant neh. . cam bg galakan la pulok. . .neh opinion akuh la kan. . .hahahaha. . cam bgos jer aku neh. . .
so,
sedar2 la wahai remaja di luo sane uh. . .akuh pon slalu gak igt2 kn diri neh
. . .


No comments:

Post a Comment

suara rakyat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...